Поширені запитання:
Які зробити замовлення?
1. Замовте товар на сайті або за номером телефона +38(068)-349-07-47
2. Отримайте SMS, в якому буде вказан номер экспрес-накладної.
3. Контролюте статус замовлення на сайте службы «Новая почта».
4. Коли замовлення приїде до призначеного міста, Ви отримаєте повідомлення від служби «Нова пошта».
Протягом 5-ти днів після повідомлення відвідайте точку видачі та отримайте посилку.
Чи маєте ви мінімальне замовлення на сайті?
Так, на нашому сайті є мінімальне замовлення для відправки – становить 500 грн.
Якщо товар буде бракований, що можна зробити?
Якщо це виявилося у відділенні Нової Пошти, то ви відразу відправляєте товар нам назад безкоштовно. Якщо це виявилося вже вдома, то протягом 14 днів Ви можете повернути товар з повною компенсацією його вартості або поміняти на аналогічний.
Що робити, якщо виникнуть проблеми з отриманням товару?
Ви можете сміливо дзвонити по телефонах і ми негайно допоможемо Вам вирішити проблеми.
Наскільки надійна доставка товару за допомогою «Нової Пошти»?
Усі товари застраховані. Інформація про кожну посилку фіксується в основі магазину, а його пересування можна спостерігати тут: Відстеження вантажу.
Які терміни доставки товару?
Ми надсилаємо його того ж дня, якщо замовлення зроблено до 13:00 (Вам передзвонить менеджер і надішле SMS-повідомлення про відправку). Залежно від Вашого міста, доставка може тривати від одного до двох днів. Сервіс “Нової Пошти” повідомить Вас про прибуття посилки. Після отримання цього SMS Ви повинні забрати товар протягом 5 днів.
Залишити коментар